maandag 8 juni 2015

Grote verrassing vanmorgen

Ik ben al 4 dagen niet meer bij het zwanenpaar geweest.

Vanmorgen eerste werk, naar de zwanen, moet eerlijk toegeven dat ik schrok.
De eieren zijn uitgekomen, dit had ik nog niet verwacht.
Had er, bij het prille begin, bij willen zijn.


Toen ik bij het nest aan kwam, waren ze net terug van een zwempartij.
Dus een gezellige drukte, er moet gepoetst worden.

Super voor mij natuurlijk, ik heb genoten.


Ze hebben drie jongen, er ligt nog 1 ei in het nest, denk niet dat er nog een kuiken bij komt.
Tijdens mijn bezoek heeft moeder er niets meer mee gedaan.



Zo mooi, geweldige foto's kunnen maken, te veel om te plaatsen.
Dit is de voorlopige keuze van mij.





Deze zijn ook leuk, een jong wilde nog bij mam op de rug.



Het zijn er gewoon te veel,..........

4 opmerkingen:

  1. Gewéldig!! Wát een prachtige foto's!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra, in heb super genoten vanmorgen. Schrik niet ik had bijna 700 foto's gemaakt.
      Ik heb er een heleboel weggegooid, zit nu aan de 224 en ga nog een keer een selectie doen.
      Maar, het is moeilijk om er weg te doen ze allemaal zo vertederend dat ik er moeite mee heb om weg te doen.
      Dat kan natuurlijk altijd nog. Ga nog een selectie maken voor mijn blog.
      Liefs Ellie.

      Verwijderen
  2. Ongelooflijk prachtig... en dat zijn dan 3 "lelijke eendjes"... ik vind ze mooi en schattig! Je foto's zijn super! Ik denk dat ik daar wel een hele dag kon zitten kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Dank je wel voor je compliment.
      Ja, je kunt er echt heel lang zitten kijken, het is toch zo mooi om te zien. Ben dan ook heel erg blij dat ik getipt ben voor dit nest. Ik zet er nog een paar extra op mijn blog, omdat ik zoveel mooie foto's heb wil ik ze jullie niet onthouden.
      Groetjes Ellie.

      Verwijderen