zaterdag 6 juni 2015

Luuk.

Onze levensgenieter, Luuk is graag buiten met dit weer.
Druk, druk, druk is ie dan, af en toe komt hij kijken hoe het met ons is ..... en weg is ie weer.
Volop genieten van al het groen waar hij zich in kan verstoppen.

Maar, als hij dan van een drukke dag thuis komt, zo rond etenstijd ( 18.00 uur ) dan is hij helemaal uitgeteld en hoort hij mij niet, helemaal total los, ha ha ha, goed voor mooie plaatjes.


Voetjes,.....


Snoetje met voetjes.

Helemaal wit en dan zo'n mooie staart.

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig prachtige foto's maak jij toch! Ook wel een knap fotomodel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het is ook zo leuk om foto's te maken van onze Luuk. Ik kan alleen maar foto's maken als hij heel moe is.
      Hij heeft er een hekel aan als ik met mijn camera aan kom zetten, als hij wakker is vlucht hij meteen :-)
      Maar als hij in diepe slaap is kan ik me uitleven.
      Groetjes Ellie.

      Verwijderen
  2. Goed dat ie ook weer terug komt, ondernemende Luuk! Waar zou hij toch van dromen...
    Vandaag kan hij weer op pad! Lang leve dit mooie weer. Veel plezier Luuk! En braaf naar huis hè!
    Anders wordt het vrouwtje ongerust.
    Liefs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Hallo Els,
      Ja he, maar het is een boefje hoor. Hij is heel lief, maar zoals met alle katten, een heel eigen willetje.
      Af en toe niet te peilen. maar ik geniet van onze Luuk, het is een leuk ventje.
      Gr. Ellie.

      Verwijderen