woensdag 1 juli 2015

1e half jaar 2015.

Ik heb een keuze gemaakt uit de foto's die ik het 1e half jaar heb gemaakt.
Deze foto's hebben (voor mij) iets speciaals.

Hieronder Zoya.

Bij Bert de koffiebrander.

Oefenen op de Malpie met mijn nieuwe camera.

De meeuwen bij ons om de hoek.

Onze Luuk, zo'n heerlijke blik, mooi menneke.

Dagje Rotterdam met Michel.

Ons model Lola, op de fotocursus.  De opdracht was om het water te vangen.

Dagje Den Bosch, in het "Brabants Museum"

De waterbollen van Eindhoven, die kom ik iedere keer tegen als ik ga wandelen.

Weer een opdracht van de fotocursus, vang de spiegeling of schaduw van de ondergaande zon.

Zomaar ineens in de achtertuin.

Het koffiehuisje op Strijp S, echt klein, ik denk 4 of 5 meter breed.
Had gevraagd of het meisje op de foto wilde, nou vooruit dan, heel verlegen.

Is echt een heel klein huisje, misschien krijg je hierdoor een indruk.

 Opbouwen van het podium  "The Flying Dutch" ook op Strijp S.

En zo zag het er uit toen het klaar was, hebben ze een week over gedaan.

Een wandeling gemaakt in een natuurgebied in Oisterwijk met Jose K.

Op het terras een jonge Kauw.

Weer bij ons om de hoek een Fuut met Jong.

Op de Campus een prachtig Zwanenpaar met jongen. Super van genoten en ik mocht zo dichtbij.



Van de jonge zwanen naar een puppy, Hannah de hond van Jose v B.


Op een Natuurfotoworkshop met Jeroen Stel, heerlijke ervaring en veel geleerd.
Ga ik zeker vaker doen.

Met de nieuwe ervaring en kennis die ik opgedaan heb, weer op pad.
Tijdens mijn wandeling kwam deze schoonheid tegen.

Zo een kleine indruk van het 1e half jaar foto's maken, er zijn natuurlijk nog veel meer foto's.
maar dat wordt te veel, denk dat ik het hier maar bij laat.

Groetjes Ellie.

2 opmerkingen:

  1. Zucht... zo'n mooie foto's! Geweldig met die zwanen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het zo allemaal nig eens terug te zien. Op naar deel 2 van 2015!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen