woensdag 29 juli 2015

Griezel in de vroege morgen.

Weer vroeg op pad om insecten te zoeken die zich opwarmen in de zon.

Kom ik bij het water en wat zie ik, alles plat gemaaid ppfff.
Nou ben benieuwd of ik nog beestjes zie.
Ik schiet een smal padje in en gelukkig hier is de maaier niet geweest.

 Weet niet hoe het komt, maar ik kan niets ontdekken.
Totdat mijn oog op deze griezel valt.

Volgens mij is het een beest in wording.
Ik heb van alles af gezocht op internet maar niets kunnen vinden wat hier op lijkt.


Ik heb niet veel gevonden, jammer.
Nog wel op de terugweg deze Rietzanger in de verte.

Daarna nog wat vlinders tegengekomen, altijd leuk.


Maar weer terug naar huis, en wat zie ik in het struikgewas??? ver van huis, onze Luuk.
Betrapt!!!!! ha ha ha 

Wat is het toch een mupke, vlak bij het water, hier geniet hij van.


Fijne dag,.....

Groetjes Ellie

2 opmerkingen:

  1. Hahahaaa, 'beest in wording'! Laat het deze boktor niet horen :-)))
    Ik denk dat de beestjes lekker warm in hun holletje zaten met dit wisselvallige weer :-))
    Of Luuk heeft ze weggejaagd...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen