zaterdag 8 augustus 2015

Groen Sprinkhaan.

Ik wilde vanmorgen van alles doen, Michel is weg en dacht, laat ik nu de boodschappen even halen.
Was vouwen en strijken. 

Die was is nog gelukt maar toen ik heel even naar buiten ging zag ik een mooie grote 
Groene Sprinkhaan op een pot zitten.

Ik zag helemaal niets meer, dacht alleen maar aan Marco, Macro, Macro, ha ha ha ha,
Dus camera gepakt en aan de slag.

Het mooie beestje bleef zitten en kon hem van alle kanten bewonderen.

Soms heb ik hem ook een andere richting in gestuurd, daar was hij niet blij mee.

Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de spiegeling in de pot waar hij op zat.

Op de volgende foto kan je zien dat hij met z'n pootje een voelspriet vast heeft.

En dit is dat kleine pootje van hem.

Het viel wederom niet mee, en op gegeven moment werd het mijn model te veel.
Ineens, ik schrok me kapot, floep weg was ie, boven op mijn hoofd, jakkieeeeeeee,....  nee


Ik snap het wel, het werd hem te veel ha ha ha,...... dan maar stoppen, het was ook genoeg.

Groetjes Ellie

1 opmerking:

  1. Kijk maar uit: dadelijk dient de Internationale Bond van Sprinkhanen een klacht in tegen Paparazzi Ellie hihihi!
    Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen