zondag 13 maart 2016

Spetteren

Gisterenmiddag nog even op pad met mijn Canon.
Ik was van plan om een IJsvogeltje te spotten maar ik kwam deze zwarte schoonheid tegen.

Wat was hij blij en onvermoeibaar.

Misschien een beetje veel maar wel leuk.






En ja hoor, nog een keer.




En nog een keer,.....  ;-)



Leuk om te zien hoe fijn deze hond het vindt.

ohh,... ik moet mijn spullen klaar maken voor een fotoshoot.
Vandaag op pad met Tessa en Harrie, zin in en het is prachtig zonnig, fijn.

Fijne zondag
Groetjes
Ellie

3 opmerkingen:

  1. Hahaha! Plons!
    Plons!!
    Plons!!!
    Als het water net zo koud is als in onze vijver... Brrrr.....
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een Aktie foto's wel veel maar heel mooi hi hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat erg vergeet ik weer mijn naam weer je zus groetjes

    BeantwoordenVerwijderen