woensdag 11 mei 2016

Mini vijver

Vanmorgen onze mini vijver staan te bewonderen.

Gisteren stond in de krant dat je waterlelie's kon afhalen in Waalre, dus ik er op af ;-))
Hij is wat aan de grote kant maar goed, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Het is een gezellig vijvertje.
Maar, wat zag ik daar voor een raar beest zitten???
Oh en wat zit daar, de 1e Libelle, wat leuk zeg, vlug mijn Canon pakken.

Vlug, vlug, macro lens installeren statief erbij want de Libelle kijkt mij recht in mijn ogen.
En maar knippen en knippen, oh oh het lukt mooi, dacht ik,....  ;-((

Ik heb altijd mijn lenzen in en heb mijn camera zoeker ingesteld op mijn ogen MET lenzen.
Handmatig scherpstellen, oh oh wat was ik lekker bezig, totdat ik de foto's zag op mijn laptop.

Ik laat hem jullie toch zien, hij had zo mooi kunnen zijn, met zijn mooie snoetje, maar helaas niet scherp, zo jammerrrrrr, dat zie je niet als je aan het fotograferen bent.

Achteraf bleek dat deze Libelle net uit zijn pop gekropen was, zijn lege jasje zat op een knop van de lelie.

Wat een feest met zo'n mini vijver. 
Morgen kijken of er weer een zit, die heb ik natuurlijk meegenomen met de waterlelie.

Vanmiddag even bij Jose op de thee geweest op de Volkstuin.
Daarna naar mijn Zwanenpaar gaan kijken, het gaat goed met hun.

Ze hebben echt een heel groot nest gemaakt en zijn nog steeds aan het bouwen.


Het is heerlijk om ze bezig te zien, ik kan niet wachten tot de jongen er zijn.

Groetjes
Ellie



1 opmerking:

  1. Aaaahhh... Jammer van de verkeerde instelling! Libelletje zat er zo mooi voor... Volgende keer beter!
    Zo leuk om papa en mama zwaan te zien; écht een koppel hè?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen