donderdag 7 juli 2016

Kunst en Vliegwerk

Met een opdracht aan mezelf op pad met mijn Canon.

Het wordt " Kunst en Vliegwerk"
Een tussenring geplaatst van 21 mm tussen mijn zoomlens.

Hieronder wat plaatjes van heel dichtbij ;-)



Wikke en wegen wat ga ik scherp nemen.


Deze Libelle was lekker rustig dus knippen maar, de lens op zo'n 3 cm afstand.


Hier ben ik trots op!!!!!

Zie je de ogen hoe mooi,...

Dit jonge vogeltje zit te wachten op eten van zijn moeder.


Ik ben weer blij, het viel niet mee, maar weer vooruitgang geboekt.

Groetjes
Ellie






4 opmerkingen:

  1. Hmmm... Ik dacht even op mijn tel te kijken naar jouw blog, maar ik zie te weinig details op dit kleine scherm hihihi!
    Kom nog wel een keer terug :-))))
    Liefs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo... Wauw... 2, 5 en 8 zijn mijn favorieten!
    Prachtig die vleugels en op 8 zie je de structuur zelfs in zijn ogen.
    Mooi El!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ellie super mooi inderdaad kunst en vliegwerk wat heb jij een vooruitgang geboekt knap hoor mooie hobby moet je houden hi hi .
    Met het blote oog kun je zoiets nooit zien ik wist niet dat die beestjes zo mooi zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was ik natuurlijk weer he groetjes je zus hi hi

    BeantwoordenVerwijderen