dinsdag 20 september 2016

Opdracht

Vandaag ben ik op pad gegaan met een opdracht.

En die opdracht heb ik gemaakt in de Heemtuin, Genneperweg in Eindhoven.

De opdracht was, richting lucht fotograferen.
Ik hoop dat Sandra dit bedoelde,.... 

En de uitstraling bij deze bloemetjes is volgens mij wat de bedoeling was?

Zien jullie ook de luizen zitten??? 


Ik kwam nog een kleine pad tegen, zo leuk, ongeveer 3 cm groot.

Het is leuk om een opdracht te krijgen, dan moet je goed kijken en uit proberen.
Ben benieuwd of de opdracht geslaagd is.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Geslaaaaaagd! Dat 'dromerige' in de tweede foto hoopte ik dat je dat zou kunnen vangen. Top!
    Gaaf dat je de dagpauwoog mee kon pikken, je ziet ze op het moment veel; één van mijn favoriete vlinders.
    De landschapsfoto is héél mooi, mooie belichting.
    En de pad is geniaal. En zo klein?!? Wauw!
    Helemaal geslaagd dus!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen