donderdag 27 oktober 2016

Prachtig om te zien.

Zoals jullie weten heb ik afgelopen voorjaar een zwanenpaar gevolgd.
Ik was er bij toen de eerste 2 eieren uitkwamen, geweldig om te zien.

Maar het liep niet helemaal volgens plan, het paar had 4 eieren en maar 2 zijn uit gekomen, heel jammer maar de 2 jongen deden het goed. Tot ik weer ging kijken en maar 1 jong zag.
Had alles afgezocht maar niets gevonden. 

Omdat ik wel iedere week een keer over de Campus loop heb ik ze natuurlijk steeds gezien.
Maar de laatste weken geen zwanen.

Gisteren was ik ook weer op de Campus en wat zie ik daar in de verte??
Het jonge zwaantje en kijk eens hoe mooi hij is geworden.


Hij was ver weg, toen ik probeerde dichterbij te komen zwom hij weg.
Hij is erg bang.

Maar vandaag ga ik weer kijken en neem mijn statief mee, misschien dat ik een foto kan maken.

Fijne dag allemaal,

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Oohh wat leuk zeg...mooie puberzwaan! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om hem weer terug te zien. En het licht is ook zo mooi goud.
    Gaaf dat je die 'waterloper' vast hebt kunnen leggen. Was dat een zwarte zwaan?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen