donderdag 11 mei 2017

stapjes

Stapje voor stapje ontdek ik steeds meer van de libel.
Gisteren vond ik een leeg larven hulsje,.... en vandaag???

Vandaag ben ik gaan wandelen in Son en Breugel.
Goed gezocht en kijk wat ik gevonden heb.

Deze libel is net uitgekropen, hij zit nog bij te komen van de zware klus.
En wat zag ik,.. hij zat klem met zijn vleugels, voorzichtig heb ik de takjes weggedaan en hij vloog mooi weg.


Moet je kijken wat mooi, ik vind de witte draadjes zo mooi waar hij uitgekomen is.

Prachtige dag gehad, en heerlijk warm, rechts een mooie plant "Veenpluis".


Op naar het volgende wondertje.

Oh ja, wel leuke om te vermelden, vandaag alleen mijn 18/200mm lens bij.
Niet slecht vind ik zelf, maar de volgende keer probeer ik de uitkruiper met de 100mm macro lens te vangen.

Groetjes
Ellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten