maandag 25 september 2017

Heerlijk verblijf in Renesse


Wij hebben een fijne week vakantie gehad in Renesse.
Op Mini Camping Cedrus, klein maar knus en wat een rust.

Ondanks de vele hoosbuien en ook de vele zon momenten een fijne week.

Een flinke storm, leuk om mee te maken. We zijn gezandstraald op het strand.


Gezellig gekletst met Janneke en Bernt de eigenaren van de camping.
Erg gezellig en gastvrij, je voelt je meteen op je gemak


Mijn hart ging sneller kloppen toen ik hun paarden zag.
Zo mooi om te zien, hele brave paarden.


Woensdagavond gingen Janneke en haar dochter Beaudine rijden in de rijbak.

Ik heb mijn ogen uit gekeken.
Geen hoofdstel met bit en geen zadel met beugels.

Wel een Pad en western halster met teugels.
Mooi om te zien, lekker vrij rijden en fijn voor de paarden.
Janneke kan haar paard zo mooi laten steigeren een bijzonder paard.


Het begon wel te kriebelen bij mij.
Wat had ik het graag gevoelt hoe het is om zo te rijden.
Hierboven Janneke met haar paard, super lief en helemaal gericht op Janneke.


Hier kijkt het paard zo lief, en ze blijft bij Janneke loopt niet weg.

Ik heb natuurlijk foto's gemaakt ik kon het niet laten, zo mooi en ontspannen met de paarden.

Kijk maar,..




Wij hebben een hele leuke foto middag gehad, ik heb genoten van de paarden en modellen.
Met dank aan de paardjes en natuurlijk Janneke en Beaudine.

Wil je lekker uitwaaien aan het strand van Renesse en Kamperen op een rustige kleine camping
dan kan ik je Minicamping Cedrus aanraden.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Ik had dit bericht eerder gemist, omdat de eerste foto ook in het voorlaatste bericht voorkwam hihihi!
    Gelukkig wees je mij op de mooie paardenfoto's. En mooi zijn ze inderdaad. Prachtig zelfs. Wat fijn om te zien dat er mensen zijn die zo respectvol met paarden omgaan... goed geschoten Ellie!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen