maandag 4 december 2017

Breien

Breien!!!


Na jaren ben ik weer eens aan het breien, eens wat anders dan fotograferen.
En,.. een leuke bezigheid tijdens de donkere dagen van oktober en december.

Ik heb inmiddels al een trui af en ik ben er zelf blij mee.
Hij staat leuk en zit heerlijk

Het valt nog niet mee om het goed te fotograferen, erg donker weer.
Tja , Sandra is er meer ervaren in om haakwerkjes te fotograferen.
Ik moet het nog leren.

Maar ik wil het jullie toch laten zien.


Inmiddels ben ik aan een tweede trui begonnen.

Hieronder alvast een voorproefje.

De panden zijn af en ik kan gaan beginnen met de mouwen.

Groetjes 
Ellie



1 opmerking:

  1. Je trui is zo mooi geworden en staat je echt geweldig. Ik ben benieuwd naar je volgende brei-creatie; die ingebreide stukken zien er al zeeeeer veelbelovend uit!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen