maandag 9 april 2018

Havenezer dag in Renesse

Gisteren 8 april was het Havenezer dag in Renesse.

Via de Havenezer honden club was er een strandwandeling georganiseerd voor de baasjes met hun honden. Maar liefst 75 mensen en 50 honden waren aanwezig.


We lopen langs de waterlijn en de hondjes gaan helemaal los.


Chica, de hond van mijn zus Joke, gaat helemaal los.


Effe rusten hoor,....


En daar gaan ze weer, heerlijk om te zien.


Even wachten en de hondjes aanlijnen want er komen paarden aan.


Tussen al de volwassen honden waren er maar liefs 4 puppy's, zo leuk,
deze pup vond het wel heel spannend.


Natuurlijk werden de pups goed beschermd door hun baasjes.


Toen we aan kwamen in Renesse was het bewolkt en viel er een spatje regen.
Maar toen eenmaal de zon doorkwam werden we verrast door deze dampen boven het water.


De zon deed goed zijn best en al snel werd het mooi helder weer.



Genieten in de zon en de duinen.


De groep ging al snel weer richting thuishaven op het strand, maar Joke en ik hebben heerlijk genoten van een glaasje wijn, daarna nog een stuk verder gewandeld.
Weer even in de zon gezeten en op ons gemak terug, maar onderweg ook nog even lekker gegeten.

Wat hebben we genoten en geboft met het weer.


Een hele fijne dag, lekker buiten geweest en genoten van al de hondjes.
De ene nog mooier dan de andere en allemaal erg lief.

Joke, ik hoop dat jij net zo genoten hebt als ik.

Groetjes
Ellie




6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto’s heb je gemaakt Ellie, echt super!
    Dikke vette complimenten! xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, een ras dat ik nog niet zo goed kende. Lijkt me wel wat voor de toekomst. Hoe schattig zijn deze hondjes! En als ik dan (na wat opzoekwerk) over hun karakter lees, ben ik meteen verkocht! Heel leuke foto's maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Ellie wat een mooie foto's heb je weer gemaakt, mag ik er een paar op mijn website plaatsen?

    groetjes
    Marij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marij, ik doe het even zo, heb geen mail adres van jou.
      Je mag deze foto's gebruiken voor je website. Als je meer foto's wil dan hoor ik het wel.
      Mail me dan even dan kan ik ze toe sturen.
      Ellie

      Verwijderen
  4. Hi Ellie,
    Het zijn inderdaad weer prachtige foto's. Ik, Marjon, blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen