donderdag 3 mei 2018

Voorjaar, mijn eerste voorjaarsfoto's

Lang moeten wachten, was wat ongeduldig.

Maar vandaag mijn eerste Libellen en andere beestjes gefotografeerd.


Net uit gekropen en nog niet veel kleur, op zoek naar een warm plekje om bij te komen.


Deze twee mooie exemplaren waren al voltooid en klaar om te paren.


Wat spelen met tegenlicht.


Hieronder, deze twee parende "soort vliegen" heb ik nog nooit gezien.
Grote prachtige vlieg achtige beesten met 6 lange poten, 2 vleugels en een van de twee heeft voelsprieten als een vlinderachtige, vreemde vogels, uuhh  vliegen.



Michel kon het niet laten om wat kikkervisjes uit het water te scheppen.


En hieronder nog twee Libellen.


Ik hoor graag van iemand die mij antwoord kan geven op de 5e en 6e foto.
Ben heel benieuwd wat dit voor vliegen zijn.

Groetjes
Ellie





1 opmerking:

  1. Het antwoord weet je inmiddels, hihihi! Wie had dat gedacht... langpootmuggen!
    Maar wát een mooie foto’s.... vooral de tweede en de laatste ❤️❤️❤️
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen