dinsdag 7 april 2015

Voorjaar Foto's

Vanmorgen was ik weer vroeg op pad, 8.30 uur ging ik de deur uit.
Heerlijk was het, langs de Dommel gelopen en over de Campus, is altijd leuk daar.

 De natuur begint al flink uit te schieten.


Flink geoefend met mijn 18-200 mm objectief.


En het terrein van de Campus, vind ik altijd mooi.

Bij het water op de Campus zag ik twee stelletjes zwanen.
Ik kan het natuurlijk niet laten om er foto's van te maken, kon er dicht bij komen en ze bleven gewoon zitten. Ze Zijn toch zo mooi, zeker als je heel dichtbij kunt komen.




Ik hoop dat ze een nest gaan bouwen, dan kan ik ze gaan volgen, dat is leuk om te doen.


En nog eentje dan stop ik, heb er zo veel ;-))

4 opmerkingen:

  1. Mooi Ellie zeker deze tijd van het jaar. Regelmatig terug gaan dan zie je hoe het gaat groeien en bloeien.
    Mien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Mien, en ook voor het stemmen goed gedaan en de opmerking erbij, super.
      Ellie

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Goed hè, ik ben helemaal weg van de zwanen. Daar ga ik binnenkort nog een keer naar toe.
      Dat is bij ons achter op de Campus, 5 min. lopen en ik ben er.

      Verwijderen