woensdag 9 september 2015

Op mijn buik in het veld.

Vandaag was het weer heerlijk mooi weer, na een week mag ik wel weer het veld in, toch?

Met mijn buik op de grond zag ik deze fragiele schoonheid.

Heb op allerlei manieren opnames gemaakt, zo leuk om te doen.


Met een steeltje als een houten prikkertje, zo fijntjes en dan zo'n mooi bekerhoedje.

Na een paar foto's gemaakt te hebben werd ik opgeschrikt door een zwaar gegrom.
Nou ik dacht er staat een grote beer achter mij.
Ik keek voorzichtig om en keek in de ogen van een Cane Corso Italiano, een hele grote dog.
Nadat ik even met haar baasje gesproken had werd ze rustig, ze vond het heel spannend om mij in het gras te zien liggen, toen heb ik maar even uitgelegd waar ik mee bezig was.

OOhhh wat een mooie kleine paddestoel zegt het baasje, ik zeg ja heel mooi.
Nou heel veel succes met het fotograferen zegt ze, dank je wel dat gaat wel lukken.
Ik keek naar beneden en weg was mijn kleine paddestoel.
De dog had er op gestaan,..... ik riep oohhhhhh hij is weg, oohhhh wat jammer, baasje komt terug oh sorry , sorry, wat erg, tja ze is ook zo lomp, en hier ben ik niet voor verzekerd, ......

Nou ja, ik had er al wat foto's van gemaakt.


Ik heb weer heerlijk kunnen oefenen, alles handmatig.

Ik ben weer blij :-))

Groetjes
Ellie


2 opmerkingen:

  1. Mooi! Op de juiste punten scherp en prachtige regenboogjes gevangen! Jammer van de lompe dog...
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg mooi Ellie
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen