zondag 18 oktober 2015

Herfst kleuren.

Het is even geleden dat ik post geplaatst heb op mijn blog.
Er is veel gebeurd de laatste weken en was niet zo in de stemming om foto's te maken.
Maar vanmorgen was het zo'n mooi weer en begon het toch weer te kriebelen.

Lekker naar de bossen, vertrouwde bossen voor mij. De bossen van Veldhoven en Steensel.
Deze bossen ken ik als mijn broekzakken en zijn daarom heel vertrouwd.


De zon liet zich zien door de bomen en dat leverde mooie plaatjes op.
Hier heb ik wel 25 jaar doorgebracht te paard, eerst samen met Sandra en later ging ik alleen op pad met een merrie Dyvonne, mooie tijd.

Michel is lekker mee en we hebben de kleinste bospaadjes bewandeld.
Deze bossen heb ik altijd heel mooi gevonden en zo lekker stil, als je er wandelt
 hoor je helemaal geen auto's gewoon heerlijk een met de natuur.


Toeval bestaat niet, vroege vogels te paard, effe vastleggen.
En wat denk je, wie kom ik tegen?? 
John Smits, hey Ellie roept hij naar mij, oohhh John wat toevallig.
Hoe is het vraagt hij, ik zeg goed, en hoe is het met Sandra?? ook goed zeg ik.

Nog effe gekletst, hij zat op een prachtig paard, Atlantis, mooi.
Kom je een keer langs vroeg hij,..... dat moet ik eigenlijk eens doen.


Met rode jas is John, even voor Sandra,..  ;-))
Sandra, John rijdt nog hetzelfde als vroeger, ha ha ha 



We gaan weer wat smalle paadjes nemen en zien hele mooie paddenstoelen.






Oh wat is het heerlijk hier, en er komen mooie beelden boven bij mij.
Hieronder als je goed kijkt in de verte zie je een ree, nadat ik een foto maakte ging hij er als een speer van door.



Sandra, herken je dit punt?  De Vijfsprong. Nu staat er een schuilhutje, dat was er in onze tijd niet hè.

Na 1,5 uur zijn we weer terug bij de auto, ik had nog wel langer willen blijven.




Ik voel me een beetje raar, maar wel fijn om hier weer te zijn.
Zoveel mooie herinneringen heb ik hier in deze bossen.



Als de zon wil schijnen komende week wil ik weer terug gaan, ik heb nog zoveel mooie dingen gezien die ik nog wil vastleggen.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes
Ellie















1 opmerking:

  1. Da's ook sterk! Wij zijn hier laatst ook wezen wandelen! Veel herkenbaar, maar sommige stukken totaal niet meer. Vroeger kon je mij geblindoekt ergens neer zetten en dan wist ik precies hoe ik eruit kwam, maar dat is nu niet (overal) meer :-))
    Ellie, vooral die eerste foto is sprookjesachtig mooi!
    En leuk dat je John tegen kwam! Niets veranderd inderdaad :-)))))))
    Liefs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen