woensdag 11 november 2015

Drunense Duinen


Hier dan de post over afgelopen maandag.
Met Joke en haar kleinkinderen, mijn achternichtjes, op pad.
Gezellig met z'n allen in de auto en natuurlijk mag Chica ook mee.

Op naar het Nationaal Park Loonse en Drunense Duinen, ook wel bekend als de "Brabantse Sahara"

Nikki en Kaira vinden het helemaal geweldig en Chica rent zich rot met haar kleine pootjes.
Wat geniet ze hier van, de bal vliegt in het rond en Chica er achteraan.



Toen we in de auto zaten had ik aan Nikki en Kaira gevraagd of ze het leuk vinden om een fotoshoot te doen, nou daar hebben ze wel zin in en Kaira weet ook al hoe ze op de foto wil.


Nou dat gaat helemaal goed komen, gezellig hoor, en lachen.

We waren lekker aan het wandelen en Chica liep lekker los, ik zag in mijn ooghoek ineens een hele grote vlek met honden, ooohhh, ik zeg tegen Joke, oh kijk daar eens hoe doe je dat met Chica???

Nou als ik Chica was zou ik me toch wel even druk maken.
Een van de honden kwam op ons af, zag het balletje van Chica, hap, neemt het balletje mee en rent terug naar zijn roedel. Nou dat is wel heel brutaal.
Joke gaat het balletje terug halen, ik blijf maar even waar ik ben met Chica en de meisjes.

Gelukkig balletje weer terug.

We wandelen lekker door en komen bij wat begroeiing , ik zeg tegen de dames, hier is het wel leuk om de fotoshoot te doen, nou ze staan te trappelen, leuk hoor en ook vol met ideeën.

Hieronder een paar mooie plaatjes, Nikki.

En Kaira.



Lekker ontspannen en het loopt vanzelf, en ik vraag regelmatig aan hun hoe ze op de foto willen.





Ze geven ook mooi aan als ze geen zin meer hebben, super modelletjes.
We gaan nu weer spelen hoor roept Kaira, helemaal goed roep ik jullie zijn super modellen.
Glunder, glunder, ha ha ha 




Hier staan we met z'n allen, we gaan naar huis.

Veel zin heeft Kaira niet om naar huis te gaan.

Een hele fijne dag, geboft met het weer, lekker gegeten, en lekker buiten geweest.
Heerlijk voor ons allemaal.

Met dank aan de modellen Nikki en Kaira, goed gedaan meiden.
Ik ben trots op jullie.

Groetjes
Ellie


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van de meisjes, Chica en de natuur. Het is te zien dat jullie genoten hebben!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Ellie ziet er goed uit

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen