zaterdag 26 december 2015

Sipke


Afgelopen woensdag samen met Titia en Sipke in de bossen gewandeld.
Titia te paard, op Amaro en ik heb lekker gewandeld.

Toen we terug waren bij de stal heb ik even een paar foto's gemaakt van Sipke.
Hieronder eerst een foto toen hij nog heel klein was, bij toeval zag ik dat ik bijna gelijke foto's had gemaakt toen hij nog maar 8 weken was en nu.

Kijk zelf maar, lijken ze??
8 weken.

 8 maanden.

8 weken.

8 maanden.

8 weken.

8 maanden.

Grappig he, ik vond het wel leuk om deze vergelijking te maken.
Hij heeft nog dezelfde uitstraling.

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetieke... superhond! Tof hoor die gelijkaardige foto's...blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ogen op de tweede foto.. Om te smelten!
    Erg leuk, die soortgelijke foto's. Over een paar maandjes weer? :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen