donderdag 28 januari 2016

Een prachtige dag om te wandelen.

Vandaag met Titia en Sipke naar de bossen van Riethoven geweest.

Heerlijk, de zon schijnt de vogels zingen volop en wat is er dan mis met een wandeling in de bossen.
Wij hebben genoten met ons drieën, kijk maar eens hieronder.


 Lekker rennen met bal.

Sipke is gegroeid in alles en houd ons goed in de gaten.
En als Titia roept komt hij braaf naar haar toe.

Een leuke vrolijke hond.


Kijk hem eens trots staan.

Een gezellige wandeling op een voor mij vertrouwd terrein, maar ik was toch even de weg kwijt.
Snel zag ik weer een punt van herkenning, is ook weer zo lang geleden dat ik hier rond heb gewandeld.

Bedankt voor de gezellige wandeling Titia en Sipke, op naar de volgende,....

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Wat leuk!
    De op één na laatste foto vind ik leuk, mooie kleuren en 'verdwijnpunt'.
    Wat is ze toch gegroeid....
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen