vrijdag 12 februari 2016

Vervolg Wasmachine.

Het vervolg van de wasmachine, ik ben nog wat vergeten te melden.

Allereerst even zeggen dat de machine het weer super goed doet.
En mooi stil, geen schavend geluid meer.

En ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het heel spannend vond.
Toen ik alles op de grond zag liggen dacht ik, ooohhhh en die moet het nog gaan doen???

Ha ha ha ha,..... ja ja dat dacht ik.
Maar uit ervaring weet ik gewoon dat Michel het maakt, anders begint hij er niet aan.

Waar ik het nog even over wilde hebben.
Bij de nieuwe kuip zat ook een nieuw verwarmingselement.
Nu hoor altijd van die "indianenverhalen" over kalkaanslag op je verwarmingselement van de wasmachine.
Ik dacht daar ben ik zeer benieuwd naar hoe de oude er uit zal zien.


En wat denk je ?????

Fabeltjes,..... na bijna 5 jaar 0,0 kalkaanslag.

Ja, ik weet het het, wij hebben hier zacht water, maar toch, net zo schoon als de nieuwe!!!

Fijne dag allemaal,

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Gewéldig! Goed dat je dat laat zien!
    Ik moest er laatst ook aan denken, met al die bangmakerij. Onze oude machine heeft ook zo'n 20 jaar vol gemaakt zonder antikalkspul. En toch... ga je twijfelen. Maar nu niet meer, dankzij jou!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen