zondag 4 september 2016

Ierland

Ik weet niet waarom, maar even niet zo veel inspiratie om blogpost te maken.

Vandaag vond ik het welletjes en dacht, nu ga ik wat laten zien van Ierland.

Onze eerste kennismaking met cultuurerfgoed van Ierland.
Toen men in Egypte piramides begon te bouwen, stond Newgrange al vijfhonderd jaar en het was al duizend jaar in gebruik toen Stonehenge werd gebouwd.

Ook zien we de ochtendmist van Ierland.

We brengen een bezoek aan Belfast.

Ook weer erg mistig en bewolkt, maar het is niet koud.

Oud en modern vloeien samen in Belfast.

Na Belfast gaan we naar de beroemde " Hedges & trees"

Wat ik jammer vond is dat er heel veel auto's doorheen reden.
sommige mensen willen alles bekijken met de auto, heel jammer. Gelukkig heb ik een moment kunnen pakken zonder auto's.

En nu door over de " Giant's Causeway"

In de verte zien we de de Carrick-a-Redehangbrug, ook weer in dikke nevel.

Maar zeer de moeite waard en het is er heel mooi.




Na de hangbrug en een korte wandeling over het kleine eiland vervolgen we onze route.
Op naar de Kolommen van de Giant's Causeway.


Heel mooi, maar ook heel druk.


We rijden verder langs de kust.

Nu weer even een stukje landinwaarts.


Om vervolgens weer uit te komen bij de kust.





We rijden weer verder en komen bij een mooi Fjord, we waanden ons even in Noorwegen prachtig.



En even weer het Ierse weer ha ha ha, gelukkig klaarde het ook weer iedere keer op hoor.

De laatste 2 dagen in Dublin geweest, een geweldige stad en mooi weer gehad lekker zonnig.

Dit was een kleine indruk van onze vakantie.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Wat leuk om in Oostenrijk toch al wat foto's van jullie vakantie te zien!
    Heel erg mooi! Ik mis alleen Guinness in Dublin? Hahahaaa, geintje :-)))
    Je hebt een aantal fantastische sfeerplaatjes kunnen schieten, knap gedaan.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen