zondag 21 mei 2017

KADOOTJE

Vanmorgen weer vroeg op pad gegaan.
Wat is het toch heerlijk weer, de zon is warm, dus tijd voor de "Uitkruipers"

Ik ben al heel lang aan het loeren naar een grote uitkruiper, de "Heidelibel"
En vanmorgen viel mijn oog op deze prachtige uitkruiper.


Hij is nog niet zo heel lang uit het huis van de larve.
Hij ziet er nog een beetje flets uit, zijn vleugels zijn nog nat en hij is heel kwetsbaar nu.


Heel voorzichtig ben ik er bij gaan zitten en heb een paar sprietjes verwijderd zodat ik het allemaal goed in beeld kan krijgen, heerlijk,
 lang gewacht en nu ben ik getuigen van een nieuw begin, 
de Libel.

De Libel houd mij goed in de gaten, dat snap ik, dus ik doe heel voorzichtig.


Dat er zo'n grote libel uit komt, mooi,.....
Hij wordt steeds groter en krijgt meer kleur.

Mijn dag kan niet meer stuk, geweldig.

Groetjes 
Ellie







1 opmerking: