donderdag 21 september 2017

Renesse

Vorige week even lekker naar Renesse geweest.

Overwegend heel fijn weer gehad, afwisselend zon en heel veel regen.
De zon momenten waren heerlijk en zijn we natuurlijk het strand op gegaan.


Toen we weer een keer lekker vroeg langs het strand liepen kwamen we dit meisje tegen met haar pony, heerlijk in een rustige galop door het water in de zon.

Tja dan begint mijn hart sneller te kloppen, ik kon het niet laten om ze te fotograferen.

Mooi hè,....

We lopen verder en na een tijd kwam ze weer terug, ik weer foto's maken natuurlijk de zon scheen prachtig en ze waren samen aan het genieten van de strand rit.


Toen ze zag dat ik foto's maakte kwam ze naar me toe en vroeg of ik Duits spreek.
ja hoor zei ik, en ze vroeg of ze de foto's kon krijgen want die had ze nog niet van haar en de pony.

Natuurlijk krijg je die zei ik, mijn kaartje gegeven en ik had gezegd dat ze mij een mail moest sturen zodat ik haar adres had en dan zou ik de foto's sturen.

Ze zijn al verstuurd en Alice is er super blij mee.

Nou dat snap ik wel, ze staan er ook mooi op.

Het zijn er natuurlijk meer, maar deze zeggen genoeg.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Ach wat een heerlijk ontspannen foto die laatste!
    Mooi gemaakt!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen