zondag 17 december 2017

Gastouders

Gastouders??

Ja wij zijn gastouders, ha ha ha.
Er komt al heel lang een heel lief poesje bij ons Sjors is haar naam.


Zij woont aan de overkant en vindt het bij ons heel gezellig en fijn.


Ze mag dan ook af en toe bij ons een tukje komen doen.


En wat kan ze heerlijk ontspannen slapen.


Ik kan er gebruik van maken om detail foto's te maken, wat ik heel leuk vind om te doen.


Onze Luuk zou bij de eerste foto al weg zijn maar Sjors niet, zij slaapt lekker door.
De eigenaren noemen ons de gastouders van haar, zij weten dat ze regelmatig bij ons is.


Ik heb weer genoten om dit lieve meisje te fotograferen, een mupke is het.


Deze vind ik het mooist.

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Ga ik ook eens proberen. Lijkt me niet makkelijk... zo'n pruts gaat niet liggen zoals de fotograaf wil hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto’s, je wordt er gewoon ontspannen van!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen