zaterdag 8 september 2018

De Doort in Limburg

Vanmorgen naar De Doort geweest en super veel Boomkikkers gezien.

Hieronder een greep uit mijn foto's.





 Natuurlijk heb ik veel foto's.
 Ze zijn ook zo leuk.
 Hierboven zie je hoe klein ze zijn.

 Je moet goed kijken waar ze zitten.



 Ik heb geprobeerd om ook een paar sfeer foto's te maken.




Ik heb genoten van de kleine groene mupkes.

Groetjes 
Ellie


P.S. 
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? 
Als je graag wilt reageren volg dan onderstaande volgorde.

Tik op de tekst onderaan mijn blogpost:
geen opmerkingen of 1 opmerking ( kleur blauw)

In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Google-Account kun je je naam opgeven, maar anoniem kan je ook reageren.


Ik hoop dat het gaat lukken.

1 opmerking: