woensdag 31 oktober 2018

Wat een heerlijke dag vandaag.

Ik was vanmorgen al vroeg op 5.15 uur ha ha ha onze Luuk wilde naar buiten.

Nou ja, ik was wakker en bleef maar op.
Krantje gelezen, wat gegeten en toen zag ik een mooie gloed komen van de zon.

Hup hup, snel aangekleed en op de fiets naar de Genneperparken.


Deze ene foto gemaakt, er kwam wat bewolking opzetten en het werd ineens erg licht.
Tja wintertijd, dus vroeger licht.

Ben naar huis gefietst, koffie gedronken, douchen en weer te voet op pad gegaan.



Onze achtertuin ingedoken, ha ha ha, wat is het heerlijk.


Mooie doorkijk op de vijver van Hanevoet.

Er staat bijna geen wind dus het is heerlijk en de sluierbewolking trekt weer weg.


Na de regen van gisteren stroomt het weer flink in de Dommel.


De Aalscholvers zitten hier altijd in de dorre bomen op een eiland in de vijver.

Tijdens mijn wandeling kwam ik een aardige man tegen met een hondje, hij wilde mij een mooi eikenlaantje laten zien van onze achtertuin, grappig hè, hij noemt dit ook onze achtertuin.


Het is zeker een mooi laantje, ik kende het natuurlijk al, toch leuk dat hij dit met mij wilde delen.
De gemeente was er druk aan het werk, bladeren opruimen met blazers.


Langs het laantje ook mooie kleuren.


Nadat we gezellig gekletst hadden ben ik weer terug gelopen.


En kwam natuurlijk nog wat moois tegen.



Op de terugweg kwam ik dit nog tegen.


Mooie kleuren en licht.


En het laatste laantje, linksaf en dan ben ik weer thuis.
Lekker 2 uur genoten.


Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Morgenstond heeft goud in de mond!
    Deze week wordt weer mooi, dus misschien kun je nog een herkansing maken met de zonsopkomst?
    Fijne dag!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen