zaterdag 12 januari 2019

Terug in de tijd, 1976

Eindelijk weer eens even een blogpost maken.

Ik ben druk bezig op onze bovenverdieping, alles schilderen, kozijnen, deuren, muren, plinten, nieuwe laminaat vloer leggen.
2 kamers zijn klaar, de overloop, de douche en trapgat.
Dat laatste heeft mijn spieren gesloopt, op een ladder op de trap.

Het is heel mooi geworden, heerlijk alles weer fris en schoon.
Nu maak ik even pas op de plaats, mijn spieren doen het even niet goed meer.
Ze protesteren flink, vooral mijn nekspieren.

Mooie gelegenheid om rustig door oude foto's te bladeren.
Ons trouwalbum is helemaal uit elkaar gevallen en de foto's hebben allemaal een lelijke gele kleur gekregen. Michel heeft de foto's zwart wit ingescand.

Ruim 42 jaar geleden een hittegolf en wat waren we nog jong.
Hieronder een paar foto's.


Ik kan het niet laten, als ik deze foto zie, is hij heel slecht, de fotograaf van toen vond het niet nodig om ons er helemaal op te zetten.



Mijn ouders links en Michel zijn ouders rechts.
Alleen mijn moeder leeft nog, ze is nu 90 jaar.


Onwennig,...... ha ha ha, dat is nog steeds als ik op de foto moet.


Mooi hè, waar blijft de tijd.

En we hebben het nog steeds heel fijn samen.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Hahahaha dat je nu toch fotografisch je trouwfoto's gaat zitten bekijken. Wat ben je druk geweest meid. Geef je spiertjes maar veel rust. Laat ze maar weer tot zichzelf komen. Hopelijk kunnen we gauw een keer afspreken, ik heb veel te vertellen. Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen