zaterdag 2 februari 2019

Mededeling over mijn blog

Vanmorgen heb ik een bericht gekregen van Google+

Via mijn blog werk ik met Google+, maar kan ook mijn blog gebruiken als Blogger.
Waarom ik drie jaar geleden gekozen heb voor Google+ weet ik niet meer maar Google+ gaat verdwijnen.

Nu kan het zijn als ik het om ga zetten naar Blogger, dat al mijn historie verdwijnt.
Dus al mijn post van de afgelopen drie jaar!

Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren, maar als het gebeurt dan weten jullie hoe dat komt.

Ik ga gewoon door met blogposten plaatsen en hoop natuurlijk dat jullie mij blijven volgen.

Morgen ga ik het omzetten.

Dus spannend!!!!!!!

voor mij,..

Groetjes
Ellie


1 opmerking:

  1. Verwijt jezelf niets; Google plus werd je gewoon opgedrongen...
    Duim duim duim dat Google geen rare streken uithaalt!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen