zondag 9 juni 2019

Een hele speciale bruidsshoot.

Zaterdag 25 mei, trouwdag van Harrie en Tessa.

Ik ben gevraagd om die dag vast te leggen voor Harrie en Tessa.
Het was zo leuk en heel speciaal.

Hieronder een kleine impressie van die dag.
 Met toestemming van het bruidspaar om enkele foto's te laten zien.






De bruidegom op weg naar de bruid.


Even oversteken.


En wat zijn ze mooi Tessa & Harrie.


Met de koets naar het stadhuis.




Net een film.


En dan de trouwbelofte, geweldig mooi.


Ik ben onder de indruk, zo mooi.


Mooi gesproken door Harrie en Tessa.




Wat een mooi stel.




Na de ceremonie nog wat foto's maken.


En dan met de koets naar de feestlocatie.





Natuurlijk zijn er nog veel meer mooie en speciale foto's.

Wat ik heb genoten van deze speciale dag. 
's avonds de camera thuis gelaten en genoten van een super mooi feest.

Ik wens het bruidspaar heel veel geluk, liefde en veel plezier.


Groetjes
Ellie

4 opmerkingen:

  1. Superleuk om te zien. Ik kijk altijd graag naar trouwfoto's, en wat een prachtige trouwjurk droeg de bruid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's Ellie!
    We zijn er erg blij mee.
    We hebben jou een flinke opdracht gegeven en je hebt er een perfect project van gemaakt.

    Liefs Tessa Vermeulen - Dings en Harrie Vermeulen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ellie!
    En ooohhh... die koets! Echt een sprookje!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen