zondag 2 februari 2020

Terug in de tijd 2003

Terug in de tijd, .....

Ik dacht dat ik deze foto's niet meer had, maar Michel heeft ze terug gevonden
 voor mij. Dus even door de foto's gebladerd.

Wat mooi om weer te zien, de foto's zijn niet van de beste kwaliteit .
We hadden toen nog niet zo'n fijne camera.


Even opzadelen.


In de bossen van Steensel, de foto's zijn gemaakt door Sandra. 
Ik kon toen iedere dag gaan paardrijden op Dyvonne.
Natuurlijk stond daar tegenover dat ik Dyvonne goed moest verzorgen.

Dat was natuurlijk geen probleem, een heerlijke tijd was dat.


 Hier zat Sandra op Dyvonne.


Ook in die tijd was ik al een vroege vogel, heerlijk vroeg in de bossen.


Hierboven zit ik op Marissa, samen met Sandra mochten wij op de paarden rijden
van een boer tegenover de wei van Dyvonne.


Ook hier hebben wij een hele fijne tijd gehad. helpen met nieuwe stallen bouwen voor de paarden.
De spijlen van de stallen zagen en mee hooien in de zomer.


En natuurlijk de paarden verwennen en berijden.
Er zijn ook verschillende veulens geboren, dat was genieten, zo mooi om bij te zijn.


Marissa staat hier in de kraamstal, weer een veulen op komst.


Dit is Olivia met haar veulen, Sandra reed op Olivia.
Dit was de eerste dag dat ze samen buiten waren.
Een hengstveulen en heet Urlando.

Het was altijd leuk als er een veulen geboren was, lekker knuffelen.

Mooie tijd!!

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto’s Ellie en een geluk dat Michel ze tegen kwam.

    Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om terug te zien!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen