zaterdag 30 mei 2020

Dal van de Beerse

Afgelopen donderdag samen met Michel naar Spoordonk.
Vroeg uit de veren, brood gemaakt en koffie gezet.

Daar gaan we, aangekomen bij de wandelroute eerst een plekje gezocht
om te ontbijten.
Heerlijk in de ochtendzon, 8.45 uur, met zingende vogels om ons heen.


De watermolen van Spoordonk.


Begin van de route.


Heerlijk weer.


 Mooi licht.


De Beerse.


Voor mijn verjaardag heb ik een fijn wagentje gehad van mijn familie.
Mijn fotospullen plus eten en koffie gaan op het wagentje.
En het is tevens een stoel speciaal voor de fotograaf.


Mooie smalle paden.


Weinig Libelle gezien.


Ik denk dat het nog wat vroeg is voor alles.

Weinig bloemen en insecten.

Maar we hebben genoten van de mooie wandeling en het fijne weer.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Prachtig gebiedje daar. Hopelijk is je koetsje goed bevallen!
    Het waaide die dag volgens mij ook best wel, dus misschien heeft dat de insecten een beetje weggeblazen?
    Hoe dan ook, toch hele mooie foto’s.
    De laatste keer dat wij daar geweest zijn, hadden ze (ongeveer tegenover de ‘ruine’) een mooi bloemenveld ingezaaid, maar ik weet natuurlijk niet of dat nu ook zo was én of jullie daar überhaupt zijn geweest 😉
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen