woensdag 17 juni 2015

Wat gaat er toch fout???

Vanmorgen dacht ik, ga weer even foto's maken zoals ik het zaterdag geleerd heb.

Eenmaal in het veld aangekomen, ........ hoe kan dat nou het lukt niet!!!!!
Wat doe ik toch fout, het ging zo goed zaterdag,...  pppfff

Waar ik ook aan draai wat ik ook doe, het lukt niet.
Deze ging nog wel, ben ik niet tevreden over maar goed, een aardig plaatje, ;-)


En dan deze, dat ging zaterdag toch gewoon goed??????
Maar ik kreeg het niet voor elkaar vandaag.

Nou, ... jullie snappen wel dat ik teleurgesteld naar huis ging, het is helemaal niet makkelijk.

Maar eenmaal thuis, kijken, zoeken, hoe kan dit nu, wat doe ik fout,.....
ENNE   gevonden, gelukkig 1 klein knopje stond niet goed, 

knopje lock ha ha ha ha 

Morgen weer opnieuw proberen.


3 opmerkingen:

  1. Hihihihi, klinkt als 'of je stopt de stekker erin' :-))))
    Toch is die eerste erg leuk gelukt! En.... Dit vergeet je niet meer!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha ha, nee dit vergeet ik niet meer, en dan te bedenken dat mijn camera heel de tijd als ik de sluitertijd wilde aanpassen,....L L L L iedere keer L, ik dacht @@$%^&&*** wat jij met je L, hou daar eens mee op !!!!!
      Ha ha ha ha ha, en eenmaal thuis tja, toen zag ik het en kwam het ook weer boven wat Jeroen gezegd had pppffff.
      Maar nee, dit vergeet ik niet meer, nu wel lachen toch, behalve in het veld Vanmorgen pppffff.
      Liefs Ellie

      Verwijderen
  2. Komt me bekend voor. ....maar toen is het ook vrij vlug goedgekomen. Grt mien

    BeantwoordenVerwijderen