zondag 2 augustus 2015

Van de trap geschoven.



Ik was vroeg op, maar waarschijnlijk niet zo wakker als ikzelf dacht. Na de derde tree van de trap schoof ik weg en viel.
Schoot (vraag niet hoe het kan) met mijn rechtervoet tussen de spijlen door en heb daarbij mijn tenen flink gekneusd, ik heb me kunnen opvangen, vraag ook niet hoe, en ben toen blijven hangen totdat Michel kwam helpen.
Ik dacht dat ik moest kotsen zo misselijk ineens en zo veel pijn, dacht dat al mijn tenen gebroken waren.

Ben goed weggekomen, ik zag in een flits mezelf al hangen ondersteboven met mijn been tussen de spijlen ha ha ha , gelukkig is dat niet gebeurd. 
voel me zombie nu,… raar hoor.

Mijn tenen zien er gelukkig nog normaal uit, maar ze worden goed blauw.

Twee weken geleden had ik nog een vlinderstruikje gekocht, de kweker zei, ik denk niet dat de knopjes nog open gaan. Dat komt pas volgend jaar weer. 

Maar zegt hij, als je geluk hebt krijg je nog bloemen. De plant doet heel goed zijn best en de knopjes werden groter en groter en zie hier er is al kleur te zien.


Ze zijn echt maar heel klein maar wel leuk.


Fijne zondag allemaal,...

Groetjes Ellie

3 opmerkingen:

  1. Jeej! Nu nog vlindertjes!
    Nogmaals héél veel beterschap, doe lekker rustig aan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh El toch... jij hebt n beschermengeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh El toch... jij hebt n beschermengeltje

    BeantwoordenVerwijderen