zondag 10 april 2016

De Plateaux

Ik loop wat achter met mijn berichten.

Vorige week zijn we naar "De Plateaux" geweest en een mooie wandeling gemaakt.

Een mooi gebied, maar niet zo afwisselend, misschien dat het wat later, richting zomer, mooier is.

Een mooi ven, rechts, met uitkijk huisje voor de watervogels.

En een poel met heel veel kikkers, altijd leuk. Kikkers lijken altijd te lachen.
Dat vind ik leuk.


Vandaag hebben we een mooie boswandeling gemaakt in het Leenderbos.
Heel mooi, maar geen Canon mee genomen, ook een keer goed om zonder op pad te gaan.

Maar nu kan ik jullie niets laten zien van het mooie bos.

Groetjes
Ellie


1 opmerking:

  1. Whahahaaaa, ik moet zo lachen om jou :-))) Kon je je Canon maar toveren waar je wilde hè :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen