woensdag 27 april 2016

Van alles gedaan vandaag.

Vandaag van alles gedaan, boodschappen halen voor morgen.

Ja ja, ik word weer een jaartje ouder.

Luukje gevolgd en wat zie ik, zijn vriendinnetje komt hem gewoon halen en ze gaan samen op avontuur, die zien we voorlopig niet terug, ha ha ha, leuk hè.


Michel is druk in de weer geweest met zijn " Wall Box" hij zei, misschien is ie klaar als je jarig bent.
Nou het is hem gelukt, weer een staaltje van doorzetten en uitzoeken, knap gedaan Michel.
En ik vind hem ook heel mooi en Michel heeft er mooie muziek in gestopt.


Ook heb ik vandaag de Kouwen gevolgd, die rovers hebben alles op.
Ik had al eerder een foto geplaatst.


Tussendoor een grote appel cake gebakken, hij is mooi gelukt.
Ook voor morgen natuurlijk.


Daarna heb ik Spaanse gehaktballetjes gemaakt in tomatensaus.

En,..... daarna,.... nog een wortel cake, ook goed gelukt.

Nou, flink bezig geweest vandaag. En dat allemaal voor de gasten die komen.

Laat het feest maar beginnen morgen, ik heb er zin in.

Groetjes
 Ellie




2 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er allemaal goed uit dat is mooi kunnen we proeven morgen hi hi gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge jonge jonge... Bezig bijtje! Krijg er honger van!
    En... Inmiddels is jouw Oudjaar voorbij dus... Van harte gefeliciteerd!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen