donderdag 26 mei 2016

Uitproberen,...

Vanmorgen weer vroeg naar de Libellen.

Ik ben een beetje aan het winkelen met de afstelling van mijn zoeker.
Ik fotografeer altijd met mijn contactlenzen in en stel daarbij de focus in van de zoeker op mijn camera.

Ik kan daar geen fijne balans in vinden en tot grote frustratie zijn de foto's niet scherp.
Vanmorgen geprobeerd om zonder lenzen te gaan fotograferen de zoeker van de camera op neutraal en eens kijken hoe dat gaat bij het maken van macro opnames.

Ik ben al een beetje blij, maar nog niet blij genoeg.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat het NOG beter kan.


Deze foto's heb ik gemaakt met mijn zoomlens en alles handmatig.
Ik ben wel heel blij met dit resultaat en ga deze opnames ook nog een keer proberen met de macro tussenringen set.


Een beetje technisch verhaal maar hier komen de foto's,..... ;-))


Deze libelle heeft net iets gevangen en is met haar ontbijtje bezig.
Goed voor mij want ze heeft het druk met eten.


Bijna op,....

En ja hoor op, hhhhmmmmm lekker,..


Geniet van deze prachtige dag

Groetjes
Ellie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten