zaterdag 21 mei 2016

Vervolg Vlindertuin.

Vervolg van ons bezoek aan de vlindertuin.

Eerst wil ik graag de nieuwe volgers welkom heten op mijn blog, via Sandra bij mij terecht gekomen.
Ik hoop dat ik jullie nog vaak kan verrassen op mooie plaatjes en berichten.

Ik had nog geen foto's geplaatst van het Baardagamenpaar.
( Pogona vitticeps)


Dit is het mannetje, herkomst Australië.

Volgens het personeel zijn ze gek op elkaar en het vrouwtje bepaald wanneer ze sex hebben.


Zoals je kunt zien op de foto's is het duidelijk dat het vrouwtje de baas is ha ha ha,...

Ook was er in de vlindertuin een mooie vogel hoog in de boom.
Deze vogels komen uit Oost-Afrika en verblijven voornamelijk hoog in de bomen.
Het is de Witwang Toerako ( Touraco leucotis) zij komen vooral voor in Soedan en Etiopië.

Hij kijkt wel wat er allemaal rondloopt, je ziet dat hij je volgt.

Prachtige vogel.


Ik heb nog even op de site gekeken van de Vlindertuin.
De poppen komen van Costa Rica en Maleisië.


De eigenaar besteld ze in Costa Rica of Maleisië en worden in dozen opgestuurd en in de poppen kast gehangen tot ze uitkomen.

Hieronder een vlinder in de vorm van een hartje.

Een heel fijn weekend allemaal.

Groetjes
Ellie



3 opmerkingen:

  1. Hahahaaaa, hij zit er duidelijk onder!! Je had er tekstballonnen bij kunnen zetten, ze lijkt honderduit te kletsen :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooooi! Ook een lekker wkend
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...girlpower!! ;) Mooie foto's van een bijzondere wereld. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen