zondag 3 juli 2016

Tiny Lalylala

Ik ben aangestoken door het haakvirus via Sandra.

Sandra had hele leuke Tiny Lalylala popjes gehaakt. 
Omdat ik ook nog restjes garen had liggen heb ik er ook een paar gehaakt.


Deze twee kleintjes zijn ongeveer 12 cm hoog, en zijn al weg gegeven.

Hierna heb ik Lupo gehaakt, vandaag was hij klaar.

Lupo is iets groter dan de vorige Lalylala popjes, hij is ongeveer 19 cm hoog.

Ik weet al voor wie Lupo wordt, een klein meisje, ze is pas geopereerd en heet Valerie.
Maar ik ga Lupo ook nog in lila en rose maken, dat is misschien leuker voor een klein meisje.

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan ,ze zien er lief uit .

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhh... Je eerste twee waren leuk, maar Lupo is echt een poepie!
    Knap gemaakt, een heerlijk ventje!
    Liefs,
    San xxx

    BeantwoordenVerwijderen