maandag 27 juni 2016

Vervelende ontdekking

Vanmiddag nog eens naar de zwanen geweest.

Tot mijn spijt moet ik jullie zeggen dat er nog maar 1 jong zwaantje is.
Heb alles afgezocht maar niets gezien, er is er nog maar 1!!!


De ouders waren samen aan het poetsen en het jong lag te slapen.
Maar ik heb gezien dat er iets met zijn poot is, dat ligt maar raar op zijn rug.
Nu doen zwanen dat vaker maar toen ze weer het water in gingen, zwom de kleine niet met zijn linker pootje.




Hieronder zie je dat de 2 eieren er ook nog liggen.


Ik heb nog geluk gehad want het begon weer eens te regenen, had net de foto's gemaakt.
Donkere wolken trekken samen boven de Campus.
Even schuilen met mooi uitzicht.

Teleurgesteld ga ik weer naar huis, temeer omdat ik denk dat dit jonge zwaantje het ook niet gaat redden.

Ik ga ze in de gaten houden.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Aahhh... Deze had ik nog niet gezien inderdaad... De laatste dagen heeft internet nogal eens de 'hik'...
    Wat vind ik dit sneu... Natuurlijk weet je dat zoiets kan gebeuren, maar het voelt alsof er iets vreselijks is gebeurd. En ik hoop niet dat een mens hier de hand in heeft gehad :-(((
    Zet 'm op Kleintje!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen