maandag 13 juni 2016

Natuurlijk eerst naar de ZWANEN !!!

Vanmorgen kon ik niet wachten, afgelopen vrijdag waren twee jongen uit het ei gekomen, waar ik bij was. 
Ik ben natuurlijk benieuwd of de andere eieren ook uit zijn gekomen.
Het weer was niet best maar dat kon mij niet tegenhouden :-)

Op weg naar de zwanen kwam ik een kudde schapen tegen, de Campus heeft deze schapen ingehuurd om het gras te maaien, leuk om te zien deze kudde op een High Tech Campus.



Maar daar kwam ik niet voor ha ha ha, snel verder naar de zwanen.

Nu zijn het echte dons zwaantjes, vrijdag waren ze nog nat zo pas uit het ei.

Wat zijn ze toch mooi,.......

Ik heb weer genoten, maar,.... er liggen nog 2 eieren in het nest.
Een ei ligt naar mijn gevoel aan de kant geschoven, ik ben benieuwd of het ander ei nog uit komt.
Ik wil later in de middag nog even terug om te kijken.

Ik wandel weer terug naar huis en kom nog wat mooie dingen tegen.





Nou dit was het weer voor vandaag, een fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes
Ellie





2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Ellie!
    Ik had niet verwacht dat de andere eieren nog niet uit waren gekomen...
    Enneh... Heb jij nou een schaap gespot dat aan de kapper is ontsnapt?? :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn de foto's weer lief he
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen