zondag 21 april 2019

Mijn eerste uitkruipers dit jaar.


Dankzij het mooie weer veel uitkruipers.
Vroeg op pad met mijn camera, heerlijk en wat mooi zijn de uitkruipers.

Van Larve tot Libel, ook wel Lantaarntje genoemd.
Deze kleine Libellen komen veel voor.


Leeg huisje van de larve.


De Libel blijft lang zitten totdat de metamorfose klaar is.


Onder zie al een beetje welke kleur ze krijgt


Tegenlicht opname, als je goed kijkt zie je links het larve hulsje.




Ik dacht dat er maar een uitkruiper was maar toen ik goed keek hingen er al drie te drogen.




Deze kleine was al heel oplettend, ze zat onder het blad maar hield mij wel in de gaten.


Ik denk dat deze rood wordt.


Prachtig licht en al heerlijk warm.

Fijne paasdagen
Groetjes
Ellie


2 opmerkingen:

  1. Whow! Dat zie je hier bij ons niet. Tenminste niet direct in de buurt. Super mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig bokeh op een aantal foto’s!❤️
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen