maandag 29 april 2019

Even naar de Campus

Vroeg in de avond even naar de Campus geweest.
Ik ben benieuwd of er weer een zwanenpaar aan het nestelen is.

Allereerst kwamen we schapen tegen, zij worden regelmatig ingezet om het gras kort te houden op de Campus.




De schapen lagen er gezellig bij.

Nu op weg en op zoek naar de zwanen.


En ja hoor hier zie je het vrouwtje op haar grote nest.


Toen wij aankwamen bij het nest zat het mannetje op het nest en het vrouwtje 
was lekker eten aan het zoeken.



Toen het vrouwtje terug kwam ging het mannetje even zwemmen.


Natuurlijk ga ik ze volgen en wachten op de kuikens.

Het nest ziet er prachtig uit, en de zwanen ook.
Ik kan niet wachten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Dat wordt spannend. Heel erg mooie foto's. Daar kan ik alleen maar heel erg jaloers op zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen