vrijdag 3 mei 2019

Bezoek aan het Zwanenpaar

Vanmorgen even naar de zwanen geweest.

Bij mijn vorige bezoek waren er nog geen eieren, maar vandaag zag ik er 2.


Het mannetje houd alles goed in de gaten, ze zijn beide heel relaxed.
Ik kan rustig gaan zitten en genieten van alles wat ze aan het doen zijn.




Vooral veel slapen, zelfs dat is leuk om te zien.


Maar nu is het tijd om wat te poetsen.


De beentjes strekken.





De eieren even opschudden.



Ik ben benieuwd of er nog wat eieren bij komen.

Groetjes
Ellie

3 opmerkingen:

  1. Gelukzak om dat van dichtbij te kunnen meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik zie de eieren ook echt liggen! Wat bijzonder. Ik zou zelf niet zo dichtbij durven komen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou er kramp van krijgen als zwaan. Gelukkig delen ze de last.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen