maandag 13 mei 2019

Even van de zon genieten

Wat een heerlijk weer vanmiddag ben even langs het water gelopen.

Er was niet zo veel te zien, alles loopt een beetje achter volgens mij.
Het stikt hier altijd van de libellen en vlinders, maar vanmiddag weinig gevonden.


De Vuurjuffer.




Een Wants, maar ik kan hem niet terug vinden tussen de Wantsen.
Ik denk een bleke Pyjama Wants.


Dit mooie bloempje doet het ook altijd goed.




Door de zoekactie van Sandra, dit is de Kleine Vuurvlinder.

Groetjes
Ellie

2 opmerkingen:

  1. Hihihi, die libellen zitten gewoon bij ons in de tuin, komen een kopje thee drinken naast mij 😁
    De vlinder is volgens mij een kleine vuurvlinder. Op jouw foto lijkt hij wat roder dan bij de vlinderstichting, maar op sommige andere foto’s zie ik ze ook wel eens roder en de tijd klopt.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen