woensdag 22 mei 2019

Niet op gerekend,....

Weer even een verslag over het zwanenpaar.

Gisteren weer op bezoek geweest.

Genoten van de bezigheden van de zwanen.
Zie je mijn schoenen, zo dicht bij ben ik.


Ze hebben het nog steeds druk samen.


Het mannetje, ik vind hem zo mooi, en hij kijkt zo lief.


Dit waren de foto's van gisteren.

Ik ben net thuis van mijn bezoek van vandaag samen met Marjon.
Wat zag ik tot mijn grote verbazing,.... het vrouwtje had een klein beetje haar vleugels los.


Oh dacht ik de jongen zijn uit het ei,....

Ik ben er rustig bij gaan zitten en maar wachten tot ik ze te zien kreeg.


Ja hoor, ik heb er maar een gezien, net uit het ei en nog nat.
Wat bof ik toch weer, zoooo mooi dit.


Morgenvroeg ga ik weer terug en hoop de kleintjes dan beter te zien.

Groetjes
Ellie

3 opmerkingen: