donderdag 23 mei 2019

Vroeg naar de zwanen.

Vanmorgen kon ik niet wachten om naar de zwanen te gaan.
Nadat ik gisteren een kuiken gezien had.

Hier is de mooie moederzwaan, lekker in het ochtendzonnetje.


Ik zie de kleintjes nog niet.

Ik moet even kijken want het mannetje is op oorlogspad.


Oh oh, hij wil echt niemand in de buurt van zijn kinderen.


Zo hij is goed wakker.


Gelukkig vind hij het niet erg dat ik hier ben.


Hij is weer rustig en dicht bij zijn familie.
Maar eerst zijn veren weer in orde brengen, is ook mooi om te zien.




Zo alle veertjes zitten weer goed.


Ik ga maar weer even bij het vrouwtje kijken, alles rustig hier.


Maar ja daar kom ik niet voor, ... slapen, ... ik wil je kindjes zien.


Ohhh kijk eens,....


Goedemorgen,....  🥰


Geweldig, mijn dag kan niet stuk vandaag.




Lekker genieten van de zon, af en toe vallen ze gewoon om.
Wat een mupkes.


En dan kruipen ze weer veilig onder moeders "paraplu".

Groetjes
Ellie

1 opmerking: