vrijdag 9 augustus 2019

Mondo Verde, Langraaf.

Gisteren naar Mondo Verde geweest met ons mam.

Na een klein beetje regen toch een mooie dag met veel moois.

Bij de ingang beginnen bij de Tropische tuin, met veel vogels en natuurlijk mooie planten.


Het was een beetje donker maar een mooie sfeer vind ik bij de Flamingo's.



 Hieronder Leguanen.


Een vreemde vogel.


Na de koffie gaan we aan de wandel door mooie wereldtuinen.









Prachtig allemaal en ons mam wandelt lekker door.
90 jaar (bijna 91) en ze geniet volop.


Even samen op de foto.


De Afrikaanse witte leeuw zag er prachtig uit, ze waren met vier.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het toch niet zo leuk vind deze mooie beesten achter een hek.

De volgende foto's waren allemaal moeilijk te maken want zoals bij de leeuw zit er een dik hek van gaas voor.








Ze zijn allemaal prachtig.

En dan nu een van mijn favoriete beesten, Stokstaartjes.




Er waren baby's, toch zo leuk, ik vind ze geweldig.

Hij lijkt naar me te lachen hieronder.


Wat een mupke hè geweldig.


En zoals jullie wel weten, er staat altijd een stokstaartje op wacht.
We hebben met ons drieën een mooie dag gehad.

Groetjes
Ellie

1 opmerking:

  1. Gelukkig staan de stokstaartjes niet achter een hek hihihi! Mooie foto’s van een heerlijke dag!
    Fijn dat je dat zo samen nog hebt kunnen doen.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen