woensdag 21 augustus 2019

Spelen met licht

Vanmorgen vroeg de deur uit.

Mooi licht en het waait bijna niet, goed weer voor macro foto's.


Mijn oog viel op deze hele kleine paddenstoelen.


Mooi met de douw.


Ik moest er voor op mijn knieën 😍


En weer verder kijken wat er op mijn pad komt.


Terwijl ik de foto maak valt mij iets op,....


Foutje van de natuur??? al deze bloemen zijn helemaal wit.
De bloem hierboven heeft 1 klein rood bloempje.


Libel opwarmen in de zon.


En deze stadsreus.
Niet te verwarren met de hoornaar.


Deze reus ziet er gevaarlijk uit maar doet niets en leeft van nectar en stuifmeel.
Ook wel de hoornaarzweefvlieg genoemd en kan niet steken.

Fijne dag
Groetjes
Ellie



1 opmerking:

  1. Prachtig met dat dansende licht!
    Bijzonder, dat rode bloemetje in de schermbloem!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen